Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Άρχισαν τα όργανα(Από ΕΜΠΡΟΣ-11/8/2010

Λαβές για ποικίλα σχόλια και ερμηνείες έδωσαν οι δηλώσεις του αντιδημάρχου Μυτιλήνης Απόστολου Πατέστου στην «Τηλεόραση Μυτιλήνης» τη Δευτέρα το βράδυ, σχετικά με τις διαδικασίες επιλογής υποψήφιου δημάρχου από το ΠΑΣΟΚ. Ο αντιδήμαρχος «έδειξε» τον συνυποψήφιό του Νίκο Ζούρο σε τρία σημεία της δήλωσής του, ενώ άφησε τα πάντα ανοιχτά για τη στάση που ο ίδιος θα κρατήσει ανάλογα με τις τελικές αποφάσεις που θα παρθούν. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν, πάντως, ότι το κλίμα μεταξύ υποψηφίων για το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ στο δήμο Λέσβου είναι «καζάνι που βράζει» και δεν αποκλείεται να υπάρξουν… εκρήξεις μετά τις τελικές αποφάσεις.

«Δεν έχω τίποτα προσωπικό με το συνυποψήφιό μου Νίκο Ζούρο. Εγώ απλώς εξέφρασα κάποιες προσωπικές μου απόψεις για τις εκλογές», ξεκαθάρισε χθες μιλώντας στο «Ε» ο αντιδήμαρχος Απόστολος Πατέστος, μετά το θόρυβο που προκάλεσαν οι δηλώσεις του το προηγούμενο βράδυ.
Ο ίδιος μάς επανέλαβε ότι στάθηκε σε τρία σημεία: «Το πρώτο που επισήμανα είναι ότι άποψή μου είναι πως ο υποψήφιος δήμαρχος Λέσβου θα πρέπει να είναι αυτοδιοικητικός. Δεν μπορεί να μην έχεις ούτε ένα “ένσημο” στην αυτοδιοίκηση και να καλείσαι να διαχειριστείς τον “Καλλικράτη”. Το δεύτερο που είπα είναι ότι, επειδή γίνονται διάφορες τέτοιες συζητήσεις, και στη νομαρχιακή επιτροπή και στα κεντρικά όργανα, περί ορίων ηλικίας, αν ισχύσει κάτι τέτοιο στις εκλογές της αυτοδιοίκησης, να ισχύσει και σε όλες τις εκφάνσεις της πολιτικής. Και τέλος το τρίτο είναι ότι αν υπάρχουν ασυμβίβαστα, αυτονόητο είναι ότι θα πρέπει να εξεταστούν από το κόμμα για να μη βρεθεί σε δύσκολη θέση την τελευταία στιγμή», ανέφερε ο κ. Πατέστος.

Ζητά… αιτιολόγηση
Ο κ. Πατέστος τόνισε ότι τα όσα είπε δε στρέφονται κατά κανενός συνυποψηφίου του, αλλά απλά εκφράζουν τις δικές του απόψεις, ενώ έστειλε και ηχηρό μήνυμα στο ΠΑΣΟΚ. «Εκείνο που περιμένω από το κόμμα είναι την όποια απόφασή του να μας την αιτιολογήσει. Συμμετέχουμε σε μια διαδικασία και πρέπει να έχουμε απαντήσεις. Από εκεί και πέρα, θα το αξιολογήσω και θα συζητήσω και με τους ανθρώπους που με στηρίζουν, και θα πάρω κι εγώ τις αποφάσεις μου.»
Ο υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ζούρος σχολίασε στο «Ε» τις χθεσινές δηλώσεις του Απ. Πατέστου, με σαφή πρόθεση να διατηρήσει χαμηλούς τόνους. «Συμφωνώ με τα όσα λέει ο κ. Πατέστος, με μόνη διαφορά την αυτοδιοικητική εμπειρία. Έχω πει ότι κανείς δε γεννήθηκε αυτοδιοικητικός. Έχω, όμως, αποδείξει στη μέχρι τώρα πορεία μου ότι έχω διοικητική εμπειρία, εμπειρία στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και στη διαχείριση μεγάλων έργων. Υπάρχουν εξάλλου πολλά παραδείγματα ανθρώπων που δεν είχαν αυτοδιοικητική εμπειρία και πέτυχαν. Όσον αφορά στα όρια ηλικίας, και εγώ πιστεύω ότι χρειάζονται άξιοι άνθρωποι και άνθρωποι με ικανότητες ανεξαρτήτως ηλικίας, ενώ τέλος και για το ασυμβίβαστο, συμφωνώ επίσης ότι είναι ζήτημα που πρέπει να εξετάσει το κόμμα, αν υπάρχει, για να μην υπάρξουν προβλήματα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: